marți, 8 iulie 2008

Client fidel- client răzvrătit al Eurial leasing (2)

Am ratat de Paşti plecare în Italia, am avut o grămadă de prejudicii de pe urma lor: în ianuarie 2007 au ţinut maşina în service o lună să-i schimbe spoilerul şi farurile care erau avariate. În aprilie 2007 încă o săptămână, tot în service până am primit cheia de rezervă că cea cu telecomanda s-a defectat. Apoi, la revizii, fără 7-8 milioane nu puteam să ies din service, atât îmi luau pe filtre şi schimbul de ulei. Am încercat să-i contactez pe site-ul lor oficial, dar credeţi că funcţiona relaţia cu clienţii? Am fost la sediul firmei din Bucureşti, am încercat să aflu de unde am acumulat atâtea datorii şi de ce nu am fost avertizată, de ce pe facturi nu au apărut de fiecare dată aceste sume? Din păcate s-a prezentat d-nul Cristian Ulmeanu care mi-a arătat o diferenţă de 18o lei care ar proveni de la o rată de asigurare Casco, din octombrie 2006. Aceasta ar fi cauza restanţelor. Am vrut să le achit 3200 lei, cât au pretins şi să-mi recuperez maşina, dar au spus că le datorez 7200 lei şi cheltuielie de ridicare. M-am plâns în presă, dar au ameninţat ziarul Monitorul şi m-au făcut mincinoasă. Când li s-a dat dreptul la replică au spus că le datorez 1600 lei. Dacă asta e datoria mea faţă de ei, atunci ce a însemnat mascarada care a durat aproape 3 luni, fără să pot utiliza bunul pentru care am achitat mai mult de 2/3 din valoarea lui şi câte alte neplăceri?

Clent fidel- client răzvrătit al Eurial leasing(1)

În 2006, Vinerea Mare, mi-am achiziţionat un frumos Peugeot 307SW, în leasing de la firama Eurial. Asta după ce Alin Cosma, brocheraşul firmei, m-a convins prin multe telefoane să renunţ la Opelul Zafira, pentru care aveam toate actele de cumpărare emise şi să-i iau Peugeotul din stand. Mi-a tot făcut Alin ăsta "curte şi ochi dulci" până am depus 4500 de euro(avansul şi alte comisioane) în contul Eurial. Mă întorc pe Claea Turzii să iau maşina dar şmecheraşul de Alin zice:"N-aţi plătit asigurarea Casco de 250 euro şi dacă nu o plătiţi intr-o oră, nu vă dau maşina până după Paşti" I-am spus că am achitat-o, dar el a zis că nu. Am alergat la BCR în Mănăştur, am plătit şi fuga înapoi la reprezentanţa Peugeot să iau maşina. Acum am înţeles de ce am semnat contractul în 17 aprilie şi m-au chemat după maşină, abia vinerea în 21.04, la ora 12... Am fost un client fidel, am plătit ratele până la ultimul bănuţ, chiar mai mult: o rată era de 251 euro, dar se plătea în lei şi trebuia să schimb câte 270 euro pt a plăti valoarea facturii. Am vrut să plătesc în euro dar n-au acceptat nici după intrarea în UE. Facturile veneau cu întâziere, alergam într-un suflet la bacă să le achit, să mă încadrez până la data scadentă, aşa nici n-am observat că în contul ratei 11 am plătit 2 facturi diferite, trimise anume pentru a deruta, din care una e fantomă pentru că nu apare la încasări. Apoi la rata 15 mă trezesc cu o grămadă de penalizări, unele fictive. Atunci m-am răzvrătit şi am zis "Gata, până aici cu fidelitatea!" Şi am depus mai departe numai contravaloarea ratelor de lesing, fără penlizări, încercând intre timp să iau legătura cu firma Eurial. Am fost şi la Alin Cosma, pe Calea Turzii, dar nu m-a pus în legătură cu ei ci mi-a dat un nr. de telefon la care zile în şir am ascultat muzică, încărcându-mi şi factura Romtelecom. Aşa a trecut anul 2007, iar la sfârşitul anului, în decembrie , m-am gîndit să achit integral tot ce era pe ultima factură. În 2008 iar primesc factura de pe ianuare în 15 februarie, iar după 3 zile apare şi cea de pe februarie, deci de plătit 2 rate într-o lună, iar cea din februarie tot cu penalităţi. Mă răzvrătesc iar şi zic: dacă aşa le trimiteţi aşa le plătesc, să văd nu daţi nici un semn de viaţă, nu veniţi cu explicaţii? Dar nimic. Achit câte 1000 de lei(10 milioane) pentru fiecare factură, că atât am socotit eu cu rotunjiri că ar fi 251 euro, la cursul BNR. Dar, stupoare...! După o săptămână vine recuperatorul şi îmi spune că am datorii de 64 milioane la leasing!!! Cum? de unde atât? Nici o explicaţie, dă maşina că altfel venim şi o luăm cu forţa! Atunci am obţinut un nr. de mobil la care a răspuns cineva, dar nu a acceptat altă negogiere decât "banii jos!". Aşa că de voie de nevoie am dat maşina şi sunt fără ea şi acum! Dar urmează demersurile pentru răscumpărare...alte showu-ri şi decoperiri "macabre" în sistemul contabil al firmei...