marți, 8 iulie 2008

Client fidel- client răzvrătit al Eurial leasing (2)

Am ratat de Paşti plecare în Italia, am avut o grămadă de prejudicii de pe urma lor: în ianuarie 2007 au ţinut maşina în service o lună să-i schimbe spoilerul şi farurile care erau avariate. În aprilie 2007 încă o săptămână, tot în service până am primit cheia de rezervă că cea cu telecomanda s-a defectat. Apoi, la revizii, fără 7-8 milioane nu puteam să ies din service, atât îmi luau pe filtre şi schimbul de ulei. Am încercat să-i contactez pe site-ul lor oficial, dar credeţi că funcţiona relaţia cu clienţii? Am fost la sediul firmei din Bucureşti, am încercat să aflu de unde am acumulat atâtea datorii şi de ce nu am fost avertizată, de ce pe facturi nu au apărut de fiecare dată aceste sume? Din păcate s-a prezentat d-nul Cristian Ulmeanu care mi-a arătat o diferenţă de 18o lei care ar proveni de la o rată de asigurare Casco, din octombrie 2006. Aceasta ar fi cauza restanţelor. Am vrut să le achit 3200 lei, cât au pretins şi să-mi recuperez maşina, dar au spus că le datorez 7200 lei şi cheltuielie de ridicare. M-am plâns în presă, dar au ameninţat ziarul Monitorul şi m-au făcut mincinoasă. Când li s-a dat dreptul la replică au spus că le datorez 1600 lei. Dacă asta e datoria mea faţă de ei, atunci ce a însemnat mascarada care a durat aproape 3 luni, fără să pot utiliza bunul pentru care am achitat mai mult de 2/3 din valoarea lui şi câte alte neplăceri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fă un popas aici!