miercuri, 11 mai 2011

Giro d'Italia era sa ne ia cu el :))

Actualizat dupa etapa a 12-a A trecut Giro cu viteza, ca asa a fost etapa de azi, din care am vazut cat a vazut si camera video pe care am pus-o pe parapetul podului. Am avut si steagul Romaniei, am luat si suveniruri de la masina cu promotii, am fost acolo cat pe ce sa fim dati jos de pe picioare, ca asa loc ne-am ales, pe podul de la Valverde, inainte de Cesenatico! Nici nu stiu unde ar trebui sa stau sa pot zice ca vad ceva, poate in elicopter, dar nici de acolo nu se vede fara zoom la camera...********** video:trecerea plutonului ******* am pus plutonul mai intai ca aici era favoritul meu, Stefano Garzelli****** Video:Primii patru evadati******** Actualizat azi, 19 mai: M-am intors de o jumatate de ora de la RIMINI pe traseul Pe care peste 3-4 ore va trece GRIO D'ITALIA 2011. Am facut cateva poze pentru prietenii de pe Facebook Eurosport Romania.
Satul sau statiunea (comune)Viserba
Viserbella
Cine sufera de alergie la polen!!Sunt infloriti copacii de salcie argintie si e un miros dulceag pe o buna parte din traseu..
Bellaria
La ora 11,30, la Gatteo Mare se turna asfaltul :)) !!! avantajul e ca se mai repara si alte strazi cu ocazia turului...
cam de aici mai sunt 50km pana la Sosire, spre Cesenatico si Ravena Ce urmeaza am scris-o acum cateva zile:O sa urmaresc Giro d'Italia, etapa 12, nu live, nici in direct ci la fata locului, undeva pe traseul Ancona-Ravena, in 19 mai. Sper sa gasesc un loc confortabil de unde sa pot zari macar ceva- ceva, pentru ca este traseu de viteza, pe Lungomare, cu urcus doar pe colinele de la Pesaro- Gabice, unde poate fi mai interesant, dar nu cred ca ma voi duce acolo. Asa ca vom sta undeva intre Rimini si Cesenatico... vom vedea!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fă un popas aici!