marți, 29 decembrie 2009

La nunta din..Cesenatico, fost-am si noi chemati

Presepe din Cesenatico facut de elevi e clar cu ce au umblat mirii... ...micul hotel... cine-o mai vazut nunta fara sarmale... numai cu fructe de mare...ceea ce eu numai am gustat ...Misu vs Ferarri... Mino s-a insurat cu Aida, au facut si botezul gemenilor evnimente la care am luat parte si noi. Totul bine pus la punct, cu mult fast, dar meniul(la masa) numai din fructe de mare, ceea ce eu n-am putut consuma. Noroc ca am mancat salata beuf inainte de a plecat de acasa, insa Givanni a zis ca el acolo manca si dupa o ora era rupt de foame ca nici lui nu i-au placut delicatesurile respective. si alte Presepe expuse de scolile din Cesenatico, dupa cum i-a dus imaginatia, folosind diverse materiale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fă un popas aici!