sâmbătă, 5 septembrie 2009

De la San Marino Grand Prix, la meciul U Cluj- CFR Timisoara

Mi-am dorit sa vad un concurs de Moto GP, live si mai ales sa-l urmaresc pe Rossi in competitie. S-a ivit ocazia anul acesta sa ajung la Misano, sa vad circuitul, am luat si bilet la cele trei zile de antrenament, calificari si concurs, dar in loc sa ajung vineri acolo, am aterizat joi in Cluj, cu probleme urgente de familie. Si cum "nu-i pentru cine se pregateste ci pentru cine se nimereste" norocosul a fost Gabi,pe langa Alex, Mihai si Giovanni, care au avut ce vedea... Eu ma bucur pentru ei, ca si cum as fi eu acolo. Zice gabi ca Rossi a rupt pista la calificari. Il cred, pentru publicul de acasa stie sa lupte cu tot ce are in dotare...!Pe de alta parte mi s-a indeplinit o alta dorinta, de a vedea un meci de fotbal cu U Cluj, ca n-am mai fost din tinerete si s-a nimerit sa fie tocmai cu CFR Timisoara, care avea stadionul aproape de blocul meu, pe cand locuiam in Banat si duminica ne-o petreceam la meciurile din Divizia B, cand juca acasa. Daca mi-ar fi dat cineva 1 milion de euro sa pariez ca invinge U, n-as fi crezut! A fost un meci chiar frumos! U Cluj are o galerie foarte faina, a fost si o vreme placuta, plus victoria clujenilor cu 3-0, m-am intalnit cu doi fosti colegi de scoala, l-am cunoscut si pe Don Sheriff, in live, adica in carne si oase. ii tare de tot si cand comenteaza si cand nu comenteaza...!! Si asa ca ce mi-e San Marino Grand Prix, Moto GP, Vale Rossi, ce mi-e Liga a doua de fotbal, U Cluj- CFR Timisoara 3-0? Important e cine invinge si sa te simti bine!!!... Mai jos poze si video de la Moto GP, de la meci "numai U" http://www.ucluj.ro/ "> Mihai urmarindu-l pe Rossi ">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fă un popas aici!