luni, 24 august 2009

Concediu neplanificat (imaginile, cronologic, de jos in sus)

Giovanni a aflat in 6 august ca din ziua urmatore e in cocediu! Am strans cateva bagaje si am plecat spre casa. De la Venetiam am zis sa mergem pe autostrada, da la a doua iesire am parasit-o dic cauza blocajului, ca toti italienii si romanii mergeu in cocediu, asa ca am facut o baie in mare , la Bibione, pana s-a mai fluidizat circulatia. In Tara,am vizitat toti bunicii, de la Ghela si din Havarna,( unde familia s-a reintregit, cu aceasta ocazie) iar bunu Mitrut a copt papsoi, asistat si ajutat de nepoti. La intoarcere, ne-a venit ideea sa mergem in Ucraina, la Manastirea Poceaev. E imposibil sa treca cineva pe acolo, chiar si in fuga (ca si noi) si sa nu ramana impresionat! Nu descriu locul acesta sfant, ca n-am cum, dar pot apune ca e miraculos... miracol e insasi faptul ca am ajuns acolo! Cat despre tara aceea... am avut sentimentul ca nu ma aflu in siguranta si totusi nu am avut probleme,cu 2-3 exceptii,(care le voi relata personal cui este interesat) dar Maicuta Domnului ne-a ocrotit si atunci. Apoi o scurta vizita la prietenii nostri sfintitii calugari, de la Sihla (Neamt) si stiu eu de ce zic asa, ca si aici se ascund taine mari, greu de inteles... iar de SF. Marie Mare, la Nicula, cu minunilei ei stiute si nestiute, de care si noi am avut parte...!!! Ca in fiecare an, nu se poate 15 August fara Nicula Coada la intrare in biserica, la icoana facatoare de minuni Pacea si linistea de la Sihla,Sf. Teodora, de neinlocuit, la fel rugaciunile parintelui Pahomie, apoi Spiridon si toata obstea... "> Sihla, florile parintelui Pahomie Florile se cumpara de la intrare si se poarta pe la icoane, la Poceaev Putinul, cat l-am filmat la Poceaev, din pacate, prea putin... "> Bunicul este expertul in materie, nepotul il asista cu interes "> Cine este tot timpul langa bunic?...Nepotul! "> Frumoasa vila facuta de senioru' cu manutele lui Familia reintregita, lipsesc nepoteii, deja majori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fă un popas aici!