joi, 29 mai 2008

Un Peugeot arde in drum

Azi am văzut de la geamul clasei mele un Peugeot arzând, în mijlocul străzii. Şoferiţa, o blondă, a buşit maşina din faţa ei, pentru că nu a frânat la timp. În urma impactului Peugeotul ei a luat foc! dcaă ar lua foc toate maşinile care se buşesc zilnic în faţa şcolii, am sta numai în stare de asediu, mai mult pe afară. Dar iată că i s-a întâmplat numai Peugeotului. Prima reacţie a fost să scot elevii din sala de clasă, dar au sosit repede pompierii şi maşina a fost stinsă. Acuma stau pe gânduri dacă să mai lupt să-mi recuperez Peugeotul meu, 307 SW, roşu, pe care firma Eurial lesing mi l-a răpit, în mod abuziv, tocmai in Săptămâna Mare din Postul Paştelui, pe motiv că am datorii la ei(maşina am luat-o de la Eurial în leasing). Chiar cu 4 zile înainte de a trimite recuperatorul, le-am vârât în cont 2000 lei( 20 milioane), contravaloarea ultimelor 2 rate ce le datoram. Despre escrocheria Eurial am să scriu separat că sunt multe de spus şi de demonstrat. Acum mă îndoiesc şi de siguranţa Peugeotului, pe care totuşi l-am respectat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fă un popas aici!