sâmbătă, 1 martie 2008

Nic

Nic este paznicul casutei de la Rascruci.L-am gasit in 6 decembrie 1998, pe cand ne intorceam de la Sfanta Manastire Sihastria, unde l-am condus spre vesnicie pe nepretuitul nostru parinte CLEOPA. Cine crede in minuni abia asteapta sa le impartaseasca si altora. Era cam ora sase, seara, intuneric, pe la Camarasu. Ningea tare, soseaua era alba si vad in mijlocul drumului in lumina farurilor un ghemotoc.Opresc, cobor si gasesc un catelus frumusel. N-am avut niciodata caine, dar l-am luat,l-am tinut in casa pana in martie, apoi l-am scos pe terasa de i-a innebunit pe vecini cu latratul, iar in iunie l-am dus la Rascruci.Pentru ca l-am gasit in ziua de Sfantu' Nicolae, i-am pus numele Nic.Tot atunci, ne-a pus Sfantu Nicolae, langa drum, un brad frumos, pe care l-am avut de Craciun, iar acum doi ani, Gabi a fost scutit de taxa "ramburs" pentru heelys-urile (pantofi cu role) ce le comandase din Spania, pentru ca era Mos Nicolae in ziua cand s-a dus sa le ridice de la posta. Nic este cel mai bun caine din cati am cunoscut, ne-a aparat casa mai bine decat orice sistem antifurt, nu iarta pe nimeni care intra in curte, iar de cateva ori a sarit si la mine. M-a muscat in Sambata Mare, anul trecut.Era sa-mi petrec noaptea de Inviere la conatgioase, dar am scapat cu un antitetanus si am plecat pe furis de la urgente, ca oricum aveau destui pacienti acolo. Il tinem legat,dar a reusit sa rupa lantul pentru ca cineva intrase pe teritoriul lui,iar la doi vecini le-a capsat nadragii, sare la betivi si la tigani. Acum e batran, saracul, are aproape 9 ani si jumatate, dar tot credincios a ramas. Vecinul Marton ii da mancare si apa. Ar trebui vaccinat dar nu avem destul curaj sa-l imobilizam si ne temem sa nu ne manance si pe noi si pe veterinar. Traiasca Mos Nicolae!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fă un popas aici!